~SilverStarBuns~

SONE.. if you love taeyeon, you will also love tiffany..


Monday 17 September 2012

Tests WEEK bebeh!!


Minggu ni test belambak...

Aku asyik study je..semalam sampai pikul 2 pagi study dengan roommate..lepas tu tidur pukul 3 pagi..memang seronok la hidup...tidur lambat,esok class pukul 8 pagi.tak tahu la macam mana nak bangun..

selasa-test physics and quiz bio
rabu-test biology
Khamis-test bertulis kokurikulum bomba
Jumaat-Test chemistry
Sabtu-Test Precalculus..AND TEST FIRST TIME NAK NAIK BAS BALIK PERAK !!!
  
ni tak termasuk quiz chemistry lagi..entah lecture nak sumbat tang mana pun tak tahu la..hadap je la Ainaa..yang pasti ialah lepas test math aku akan terus siap sedia untuk balik Perak..bas pukul 2.30 ptg..memang terbaik la...tapi terkilan sikit sebab tak boleh join abah rumah terbuka haritu...kalaula tak ada test math sabtu ni...hari jumaat jugak aku dah balik dengan pakcik aku, kalau tak, boleh la makaan ayam goreng cik Leha...wahh...setahun sekali je benda ni..tapi tahun ni...nasib tak menyebelahi.sedihnye hidup!!..

tahun lepas punya gambar, nampak sikit je muka weh...jadi la..


aku dengan roommate aku ni..dah separuh gila mengadap buku sebenarnya...so kitaorang time tak dapat jawab je or stress. sure-sure nyanyi lagu UiTM Di Hatiku...tak pun tengah jalan , dalam toilet semalam pukul 2 pagi pun nyanyi lagu ni...

" WUJUD MU DISINI DITANAH ANAK MERDEKA!!!"
''BAGAI OBOR ILMU MEMAYUNGI PUTERA PUTERI NYA!!''
time nyanyi,aku terus pegi ending lagu..~panjang sangat...
"UiTM USAHA TAQWA MULIA!!!!"

(cr. video owner..)

No comments:

Post a Comment