~SilverStarBuns~

SONE.. if you love taeyeon, you will also love tiffany..


Sunday 23 September 2012

Running Man marathon

    Assalamualaikum, salam 1  Malaysia...

 haaa....sampai rumah semalam pukul 10mlm macam tu, penat gila,...so harini, disebabkan masih lagi hari ahad...aku memang tak akan bukak buku la jawabnye...maybe malam ni kowt nak start bukak buku Biology...semangat ni semangat!!!, tu pun kalau family tak jadi pegi ipoh....kalau jadi, aku nak beli novel 2, Takdir Itu Milik Aku,yang penting..entah bila la nak baca pun tak tahu..and yang penting makan dekat JOHNNY...beriadah bersama keluarga kan penting, untuk mengeratkan lagi hubungan kekeluargaan..cewah ayat!!..

    Tapi sekarang ni...aku tengah buat marathon...bukan yang berlari berkejaran,seindah bunga di taman tu.. tapi marathon untuk download korean show la...yang popular tu ha...Running Man...aku memang minat gila bab-bab korean ni...terutamanya KPOP..aku minat Girls Generation!!, dengan korean variety show ...drama tak minat sangat.. ~aku nak lengkapkan lagi koleksi Running Man aku ni...sekarang episode 111, harini aku dah download 108 dngan 109....nak download sampai episode 112..taeyeon ada kalau tak silap...kalau nak download/tengok korean punya variety show download/tengok dekat kshownow...senang sikit...duduk rumah la nak buat kerja-kerja ni...kat kolej guna berukband je...lembab mengalahkann atok kura-kura..

and owh...aku tengah obsess dengan U-kiss sekarang ni ha...stop girls...in the name of love!!!..pergh cantik, menarik, tertarik, kau memang deboom la U-Kiss!!!


cr video owner

No comments:

Post a Comment