~SilverStarBuns~

SONE.. if you love taeyeon, you will also love tiffany..


Thursday 24 October 2013

Vampire ke aku ni? muahahaha gila





   Vampire la sangat!!..ni memang selalu jadi  kalau dah balik rumah  tambah pulak ada aircon, tilam empuk, 4 bantal busuk (pfftt semua kebawah jugak bila bangun pagi) & makanan free tak payah bayar..memang kerjanye terperap dalam rumah la, tak de maknenye nak keluar kalau dah semuanya lengkap kan? haha

   Yang pasti, waktu tidur aku tak sama la dengan waktu tidur manusia biasa, example!, sekarang pukul 4.26 pagi waktu tempatan..haha aku still berjaga, tu yang mama panggil aku vampire, malam je bernyawa..well siapa yang boleh tidur bila internet laju? saya tak!!.balik-balik haritu terus download SNSD punya concert..cuti sebulan kena manfaatkan betul-betul, download lah semua cerita yang perlu dibuat bekalan di uitm kelak & ternaklah lemak anda secara berhermah, syukur ak tak duduk dekat kampung, kalau tak, bukan jadi vampire dah, dah jadi dugung..makan bangun, makan bangun, semua yang tok masak sedap..wahhh nak makan kari tulang & sup kaki (ape nama sebenarnya?)



Kbai.. nak tengok korean vrty shw..

  

No comments:

Post a Comment