~SilverStarBuns~

SONE.. if you love taeyeon, you will also love tiffany..


Tuesday 22 October 2013

Iphone 5s ke ?



   Haritu motif kedua pegi KL sebab nak pegi tengok something la...so pegi plaza low yat, mula-mula mama tanya nak beli apa, aku tak de la ambik kesah pun, sebab bukan jenis aku pakai tunjuk nak apa, pastu terus dapat. TAPI!! haritu lain SANGAT..kat rumah abah dah tanya nak apa..aku tak jawab la, suka tanya on the spot abah ni.

    Time ni abah tak ikut, oin kata dia pegi main golf dengan PM ? aku nak tergelak pun ada, mana la dia reti main, kot, haha~ kitaorang pegi check psvita untuk angah dengan cik kimi, memang dah nak beli dah mula-mula, tapi pikir balik, cd game dia mahal, bayangkan 1 cd game ori dia just ada 1 game je, huh psp kamu lagi okay tau monyets, macam tak berbaloi je..so mama cakap beli benda lain la, pastu tetiba aku kena, mama kata "cepat la, haritu nak apa? iphone 5s kan?" macam biasa aku jenis blur tak bertempat, aku ingat mama main-main. dia suruh pegi cari, aku pegi je la..aku ingat tak keluar lagi, sebab setahu aku 1nov baru iphone 5c/5s ni keluar kat malaysia, tapi kat low yat ada, diaorang kata yang ni ambik kat SG, mama cakap beli yang ni then iphone 4s tu tukar la..(serious aku cakap, aku sayang phone ni).

   Tapi aku tak beli la lagi iphone 5s tu, maybe lepas 1nov kot, tu pun kalau mama ingat janji dia. haha..aku jenis yang suka letak game banyak-banyak dalam phone,bukan nye main tara mana pun, haha..so 64gb la ak nak, mahal la sikit dari 16 or 32 tu (org selalu beli yg 16gb je klau iphone ni). sekarang ni aku tengah buat bandingan /pikir nak beli ke tak.. tapi kalau dah lebih 4 ribu tu, baik ak guna duit tu beli cd girls' generation.. haha..


No comments:

Post a Comment