~SilverStarBuns~

SONE.. if you love taeyeon, you will also love tiffany..


Tuesday 12 November 2013

Anda gemuk? sembelit? buncit? kuangx3

    


 Anda gemuk? sembelit? buncit?  haaa ayat  ni la selalu iklan ubat-ubat kurus guna, nak tarik pelanggan la katakan..so nak dijadikan cerita, aku ni masuk dalam kategeri yang diatas la kot..sampai ak susuh mama oter jaket uitm yang kecik sikit tu  pun mama cakap '' bukan salah baju, tu salah kamu" nampak ayat perli disitu! ceh bila balik kampung, semua orang kata aku kurus, tok siap tak kasi lagi bagi kurus, dia kata dah okay tara ni, kalau kurus muka cengkung..secara jujurnya yes ak rasa ak dah gemuk..haha

     So, untuk memastikan aku kembali kecik, mama beli product minuman ni, auraslim shake namanya, aku tak tahu pun tentang kewujudan benda pink ni, dalam kepala ni cuma tahu, kalau nak kurus, herbalife..haha baru cuba 5 hari kalau tak silap,mula-mula tak tahu pun fungsinye apa, serious talk..tu la sebabnya tanya pakcik google. DETOX. BURN . SLIM .SHAPE  tu yang ditulis kat bekas auraslim ni, korea punya product,tak ade kesan sampingan, sakit perut, semua tu tak ade, rasa dia, manis-manis buah (tu yang orang kata), siapa yang pernah makan gula-gula serebuk yang masam-masam manis tu mesti suka, well kalau boleh ratah, dah lama dah aku ratah serbuk tu, sungguh enak dimakan begitu saja...haha

ape sebenarnya yang auraslim ni buat?

1-7 hari
- memudahhan pelawasan bahan kumuhan
- detoxsifikasi pembuangan toxin
- meningkatkan katar metabolism

8-15 hari
- pembuangan air besar yang konsisten
- kesegaran dan tahap tenaga bertambah
- proses pembakaran lemak lebih cepat

16 hari ke atas
- sistem penghadaman lebih baik
- badan sihat dan ketahanan lebih baik
- berat badan menurun secara berperingkat
- perut buncit hilang dan bentuk badan langsing

so, try je lah, tapi kan  tetiba aku rasa berat ak dah turun sekilo & dah tak lalu sangat nak makan, selalunya ade je benda yang aku nak makan malam-malam ni, tapi sekarang habit tu dah berkurang..ke badan ni yang mengada-ngada..haha kita try okay!! dimana ada kemahuan, di situ ada jalan haha




No comments:

Post a Comment