~SilverStarBuns~

SONE.. if you love taeyeon, you will also love tiffany..


Friday 26 October 2012

sebelum cuti sem..

        assalamualaikum.. ok..sekarang ni student-student dip tengah cuti sem..ak cuti 17hb lagi...tapi sebelum tu kena kemas bilik ...so..aku dengan roommate aku yg seorang ni  pun..apa lagi mulakan la tugas sebagai bibik, tnggal kami dua je, yg lagi seorang dah balik awal.....aku tak buat banyak benda pun, just tolong dia  sikit-sikit and tangkap gambar,jadi photographer tak bertauliah gitu, sebab apa?..first aku tak reti nak mengemas roommate aku cakap pernah cakap..''yang aku tau ko pandai kemas katil sendiri je pun'' serius tak terasa, memang tu je pun aku pandai..hahahaha. kesian jugak kat dia, tapi kalau aku tolong lebih-lebih, sumpah tak jadi kerja..dia suruh duduk diam-diam adala..-______-


   ni ada sikit gambar time tengah kemas bilik...aku ada record video, tapi tu dalam phone dia la pulak..


habis tunggang langgang la jadinya...segala tingkap,katil,meja natting(macam mana tah ejaannya pun aku tak tahu)..
 ni selepas dikemas...sebenarnya..tak nampak perubahan langsung pun..just habuk je tak ada, first day masuk pun aku terkejut sebab bilik dia memang macam ni...-_______-


ni dia roommate aku...muka tak boleh dipaparkan yer..hahaha





No comments:

Post a Comment